Všeobecné obchodní podmínky


Článek 1
Základní ustanovení
/1/ Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují dodavatelsko-odběratelské vztahy v oblasti prodeje zboží (dále jen zboží). Jsou závazné při prodeji zboží kupujícímu.

Článek 2
Cenové a platební podmínky, čas plnění

/1/ Ceny v systému jsou aktuální a jsou uvedeny včetně DPH.

/2/ Jednotlivé prodeje se uzavírají na základě objednávek či nezávazných rezervací kupujícího vytvořených ve virtuálním obchodě. Objednávka či nezávazná rezervace musí obsahovat tyto základní náležitosti:
- identifikaci kupujícího (nutná registrace),
- množství požadovaných kusů produktu,
- požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží a místo plnění
- cenu
V případě, kdy chce zákazník zboží poslat na jím zvolenou adresu, jedná se o objednávku vytvořenou prostředky komunikace na dálku. Pokud chce zákazník využít osobního odběru zboží, jedná se pouze o nezávaznou rezervaci, kde dojde k uzavření kupní smlouvy až při převzetí zboží na prodejně, kde si je zákazník může před koupí zboží v klidu prohlédnout.

/3/ Kupující se zavazuje uhradit prodávajícímu kupní cenu v požadované výši.

/4/ Způsoby platby:

    • Hotově

- Zboží je možné při osobním odběru v provozovně zaplatit v hotovosti.

    • Dobírkou

- Objednávku zaplatíte při jejím doručení přímo dopravci

    • Speciální objednávkou je Předobjednávka. Jedná se o objednávku zboží, které ještě není k dipozici na trhu v ČR a jeho vydání se teprve očekává. U takového zboží je vždy informace, že se jedná o Předobjednávku a dále jsou přiloženy informace o předběžné ceně a datu, kdy bude pravděpodobně zboží skladem. Na předobjednávky se nevztahuje doba doručení uvedená ve VOP. Zboží je odesláno ihned, jakmile se dostane na sklad.

Cena, která je uvedena u předobjednávky nemusí být konečná. V případě, že naši dodavatelé plánovanou cenu zboží výrazně změní, jsme nuceni změnit i cenu u předobjednávky. Pokud k této situaci dojde, je každý zákazník, který si dané zboží předobjednal, informován o změně ceny emailem a případně i telefonicky. V případě, že zákazník se změnou ceny souhlasí a potvrdí souhlas emailem nebo telefonicky je zboží odesláno ihned jakmile se dostane na sklad.
V případě, že se zákazník ke změně ceny nevyjádří nebo změnu neakceptuje, objednávku rušíme.

Článek 3
Dopravní a expediční podmínky

/1/ Objednané zboží je možné si vyzvednout osobně v provozovně nebo zaslat přepravcem na zákazníkem uvedenou adresu. Přepravce (Česká pošta, kurýr) doručuje zboží až do domu. V případě České pošty, jestliže Vás nezastihne na udané adrese, uloží zboží na Vaši poštu a vypíše Vám lísteček o uložení balíku. Pokud do 5 dnů od obdržení emailu o odeslání zboží neobdržíte zásilku, zajděte si na Vaši poštu a zeptejte se, zda tam není balík na Vaše jméno. Může se stát, že se ztratil lístek o doručení, zboží leží na Poště a vy o tom nevíte.


/3/ Expediční doba je doba, ve které je objednané zboží předáno dopravci. Tato doba se liší u každého produktu a je uvedena v podrobném popisku v detailu zboží. Tato doba se uvádí v pracovních dnech. Nejkratší expediční doba je do 24 hodin. Při objednání o víkendu nebo ve svátky je myšleno první pracovní den. Doba doručení dopravcem pak závisí na zvoleném způsobu dopravy. Pokud nemáme objednané zboží skladem a expediční lhůta by se mohla protáhnout, informujeme Vás o tom prostřednictvím e-mailu.

/4/ V případě dodání kurýrem PPL nebo Českou poštou se připočítává dopravné 75 Kč a při platbě na dobírku 105 Kč (75 Kč doprava a 30 Kč za dobírku). Při osobním odběru na provozovně se žádný manipulační poplatek neplatí.


/6/ V případě, že si objednané zboží zákazník nepřevezme, zavazuje se uhradit náklady vynaložené na dopravu ve výši 75 Kč při platbě předem a 105 Kč při objednávce na dobírku.

/7/ Pro účely doručování zásilky jsou doručovací adresa a telefonní číslo zákazníka předány dopravci.

Článek 4
Reklamační dispozice

/1/ Reklamace se řídí Reklamačním řádem.

Článek 5
Informace o zboží

/1/ Veškeré uvedené informace o zboží jsou převzaté od našich dodavatelů. Nepřebíráme zodpovědnost za jejich platnost. V případě obrázků uvedených u zboží včetně přebalů her se jedná o ilustrační obrázky, takže nemusí být převzaty z uvedeného zboží.

/2/ Informace v minimálních požadavcích na hru jsou pouze informativní. Jedná se o nejnižší možnou konfiguraci na které je možné hru spustit.

/3/ Při převzetí zboží před jeho rozbalením je povinen zákazník zkontrolovat na balení uvedené minimální požadavky na hru. Pokud hru nerozbalí je možné ji do 14 dnů vrátit. Pokud hru zákazník rozbalí a nebude fungovat v důsledku nedostatečného výkonu počítače nebo nekompatibilního operačního systému nemůže zákazník nárokovat vrácení peněz.

Článek 6
Odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího v případě objednávky zboží prostředky komunikace na dálku (nevztahuje se na nezávazné rezervace zboží ani na zboží zakoupené bez objednání přímo na prodejně):
V souladu se zákonem č. 367/2000 máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedeného postupu:
- Kontaktujte nás (viz kontakty), že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vaším číslem účtu či adresou pro vrácení peněz.
- Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:
   - zboží musí byt v původním nepoškozeném obalu. V případě, že se jedná o hru, nesmí být porušena fólie, ve které je hra zatavena (mohlo by tím dojít ke zneužití unikátního sériového čísla)
   - zboží nesmí být použité,
   - zboží musí být nepoškozené,
   - zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.),
   - společně se zbožím musí být zaslán doklad o koupi nebo jeho kopie.

- Zboží, prosím, posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku). - Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. - V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Článek 7
Smluvní pokuta

/1/ Pokud si kupující zvolí zaslání zboží na dobírku poštou a nevyzvedne si zboží na poště do 5 dnů od odeslání zboží a toto zboží se vrátí zpět prodávajícímu, je kupující povinen uhradit náklady na poštovné prodávajícímu ve výši 105 Kč  nejpozději 10 dnů od dne, kdy bylo zboží odesláno prodávajícím. V případě, že kupující neuhradí částku za poštovné souhlasí s připočtením penále ve výši 150 Kč a souhlasí také s předáním pohledávky subjektu zabývajícímu se vymáháním pohledávek.

Článek 8
Závěrečná ustanovení

/1/ Tyto VOP jsou platné pro všechny obchodní případy ode dne jejich vyhlášení.

V Teplicích 1.1.2014